marketing la spalatorie

Auzi: - "servicii multiple, profesionale si de calitate in domeniul spalarii si cosmeticii auto"

Ce dracu faceti la spalatoria asta, spalati o Dacie pana devine Audi?

Deci si "multiple", si "profesionale", si "de calitate", sa fie clar! Daca faceau si "complexe", se intamplau faze ca in Transformers...

Uimitor, cum arată țâțele lui Gigi Becali, după arestare! Apasă aici, pentru detalii.

Ăsta ar fi fost RTV, spectaculos si plin de glamour becalian, dacă Becali ieșea azi in curtea închisorii, la bustul gol. Realitatea TV încearcă să ofere un program de analiză pe tema deciziei de a-l intemnita pe Becali. B1 TV susține fără rezerve ce i s-a intâmplat ciobanului din Pipera, iar Antena 3 a dat deja verdictul: Becali e nevinovat.

Explicațiile nu-s așa complicate pe cât par. B1 face ce i se spune de la Cotroceni. Realitatea TV e foarte aproape de un program bun, dar se vede că i-au plecat jurnaliștii valoroși. România TV trage pe publicul urban, care se crede avizat, pe bășcăliosi și pe hipsteri. Iar Antena 3 muncește pentru publicul cuminte, care mai merge la biserică.

Ghici cine face cea mai mare audiență? Eu pariez pe Antena 3. Pentru că românii, în proporție de peste 50%, cred că Becali e aproape nevinovat. Mă rog, nu atât de vinovat ca alții, care stau bine-mersi în libertate.

Ce înseamnă asta? Că Antena 3 spune adevărul? Nici vorbă. Din perspectiva justiției, Becali chiar a încălcat legea. Antena 3 minte, dar majoritatea românilor rezonează cu minciuna spusă de postul tv.

Există un paradox democratic, care se vede rar in evolutia unei tari: poporul are dreptate și atunci când greșește, pentru că poporul e suveran. Acum, majoritatea romanilor cred în minciuna nevinovatiei lui Becali. Asta inseamna ca adevărul nu mai contează.

Ce vreau sa spun este ca azi, puteti vedea, ca pe un fenomen astronomic rar, ca democratia din Romania e intr-o stare foarte rea. Nu din cauza televiziunilor, ci a noastra.

BONUS - ceva scris acum trei luni, inainte de intemnițarea lui Becali.

Experimentul Becali

Ieri, dupa anuntarea sentintei lui Gigi Becali, am facut o pagina de Facebook, cu mesajul Eliberati-l pe Gigi Becali. O prostie, pentru ca nimeni nu elibereaza pe nimeni din cauza unui mesaj online. Nu suntem in filme. Cumva, si prietenii mei virtuali au inteles asta. Pana azi dimineata, pagina a strans  21 de like-uri. 

Tot ieri, la circa 40 de minute dupa mine, cineva a facut pagina Free Gigi. Pagina are acum 19.000 de like-uri.

Pe pagina facuta de mine, cel mai vizionat link are 489 de afisari, care au generat doar 11 click-uri. Pe pagina cealalta e probabil la fel, pastrand proportiile. 

Eu am inteles din asta ca prietenii mei sunt mai lucizi decat ai cineva-ului. Si ca viralizarea unui subiect depinde foarte mult de naivitatea celor care ajung sa vada un mesaj. Implicit, se poate intelege si cata relevanta mai au paginile de Facebook, in acest moment, pentru un brand, un nume sau un serviciu.

Putina. Foarte putina. Facebook e aproape mort la capitolul relevanta. 

Abonează-te la acest feed RSS
© 2023 Bogdan Stoica