Completează formularul dacă vrei să primești mesaje de la mine. Promit să fie rare, scurte și cool, pentru că și eu urăsc mesajele lungi, inutile și cretine.

Armata Română, pe bune. Fotoreportaj.

[kevin001.jpg]

ke01.jpg

Kevin e ceea ce orășenii români spun că este un țăran coclit. Agricultor din Ohio, cultivator de porumb. A lăsat “coarnele plugului” acum cinci ani și s-a înrolat în US Army, iar acum, dacă n-o fi murit prin Irak sau Afghanistan, pilotează un elicopter de 30 de milioane de dolari. Am băut o cafea cu acest țărănoi, acum un an, la Ploiești, la un eveniment militar româno-american, și a fost foarte impresionat că am plătit-o eu. Kevin știa că suntem o nație de pârliți. Noi ne-am băut cafeaua dimineață, el că așa era misiunea, eu pentru că nu fotografiasem niciodată un elicopter militar aterizând. Și am înțeles de ce ne credea Kevin niște sărăntoci abia când au venit și primii militari români, la eveniment.

[kevin002.jpg]

ke02.jpg

Cu un Cielo vechi de 20 de ani. Curat, vopsit, branduit, dar – Dumnezeule mare!, mașina aia costă cât un bocanc de-al lui Kevin. Pe bune, chiar nu găsim bani pentru niște Logan-uri?! Ne fac pe noi 42 de Logan-uri, câte unul pentru fiecare județ, ca să nu mai arătăm ca sărăntocii NATO? M-am mai calmat când a venit moșul.

[kevin003.jpg]

ke03.jpg

Kevin are un elicopter modern datorită moșului din Ploiești. Serios, moșul cu haine modeste din imagine a fost pe cerul Ploieștiului, pe 1 august 1943, când 108 avioane americane au fost doborâte sau avariate și peste 600 de soldați americani au fost uciși sau capturați. Și acum este cea mai nasoală bătaie din istoria SUA, numită Sâmbăta Neagră în cărțile lor de istorie. Atunci au decis SUA să facă din aviație o prioritate, atunci au stabilit ca aviația lor să aibă cea mai mare autonomie, viteză și putere de foc din lume. De-aia n-are Kevin un elicopter cât o banană….

Din păcate, exact cănd mă simțeam mai bine, a mai venit o companie de military români. Cu rabla asta.

[kevin004.jpg]

ke04.jpg

L-am studiat, in voie, în parcare. Curgea rugina din el ca minciunile din Ponta. Și-am scris, atunci, cam cu aceeași furie ca azi. Pana mea, zici că suntem o țară bananieră, așa ne ducem la război, cu autobuze fabricate în 1977….

[kevin005.jpg]

ke05.jpg

Evenimentul s-a terminat, s-au dus și vara, și toamna, și anul 2015, și m-am trezit ieri, de Ziua Armatei , cu un déjà-vu supărător.

[kevin006.jpg]

ke06.jpg

Tot ăla e, mă! Deși textul ăla, de acum un an, a fost citit de vreo sută de mii de oameni, nici unul dintre ei n-a fost un general de la Înzestrare, sau vreun ministru al Apărării. E fix același autobus, rușinea Armatei Române din 2015, ruginitura veche de 60 de ani, cu numărul A-57236!

L-au vopsit, asta e clar. Motorul ăla, însă, mai îndeplinește doar funcția de dispozitiv de camuflaj, autobuzul nu mai poate depăși 50 la oră nici dacă-l ameninți cu arma…

[kevin007.jpg]

ke07.jpg

Recunosc, am trecut mai ușor peste sentimentul de revoltă. Mi-am zis că asta e România, că fix de-asta m-am lăsat de presă, pentru că poți scrie orice că nu se întâmplă nimic… Până miercuri, 26 octombrie 2016, când prin Ploiești au trecut vânătorii de munte. Elita Armatei Române.

[kevin008.jpg]

ke08.jpg

“Pentru cinstirea memoriei vânătorilor de munte care, la 3 noiembrie 2016, împlinesc 100 de ani de istorie, Statul Major al Forțelor Terestre organizează, în perioada 25 octombrie - 2 noiembrie, reconstituirea marșului de la București la Tîrgu Neamț, efectuat de primul batalion înființat prin transformarea Școlii de schiori din București, prin Ordin al Marelui Cartier General. (…) Militarii Batalionului 33 Vânători de Munte Posada vor primi Drapelul Național ce va fi purtat de către militari pe întreg itinerariul și predat, în prezența reprezentanților autorităților din fiecare localitate de pe traseu, următorului detașament. (…) în data de 2 noiembrie, ora 11.00, va fi înmânat militarilor din subunitatea de cercetare a Brigăzii 2 Vânători de Munte Sarmizegetusa care îl vor aduce în Piața Sfatului din Brașov, la ceremonia ce marchează Centenarul Vânătorilor de Munte, de miercuri, 2 noiembrie”. (MApN).

 

[kevin009.jpg]

ke09.jpg

Ploua destul de rece, miercuri la Ploiești, dar băieții ăștia nici nu clipeau. Arătau ca scoși din cutie, dar fără să pară filfizoni cocheți, ca americanii. Erau mai degrabă genul de tipi cu care îți trimiți fiica minoră în excursie, decât genul cu care să vrei să faci selfie-uri.

[kevin010.jpg]

ke10.jpg

N-a durat mult ceremonia. Am șters Nikonul de apă și l-am băgat în rucsac. Din păcate, n-am plecat de-acolo ca toți ceilalți civili, prin stânga. Am vrut să le văd mașinile și am luat-o la dreapta. Și ghici ce?

[kevin011.jpg]

ke11.jpg

Una din mașinile Vânătorilor, un Aro, cedase. Ca un făcut, ploaia se întețise. Începuse și un pic de vânt.

[kevin012.jpg]

ke12.jpg

“A cedat pompa. A prins aer”. Reparația – imposibil de făcut...

[kevin013.jpg]

ke13.jpg

„Scoate șufa!”. Pun pariu că șufa era de o vârstă cu Aro-ul. S-a rupt “doar” de două ori, până a ajuns la doar doi metri lungime.

[kevin014.jpg]

ke14.jpg

[kevin015.jpg]

ke15.jpg

Așa au plecat vânătorii de munte din centrul Ploieștiului. Cu două nenorocite de rable, legate una de alta cu o sârmă ruginită. Cu ocazia centenarului de 100 de ani al vânătorilor de munte. Acum devine limpede ce era cu coliva aia, nu, și cu crucea?

Practic, am pus cruce Armatei Române, mai avem să-i mâncăm coliva.Și îmi cer eu iertare militarilor români, ca un prăpădit de civil ce sunt, în numele civililor nesimțiti din Ministerul Apărării, al Guvernului și al Președinției, pe care-i interesează doar dacă țăranul ăla de Kevin are tot ce-i trebuie, aici, la noi. Și mai sper să nu avem nevoie decât de steag, când ne-o fi greu. Din tot ce-am văzut în aceste trei zile, doar el era nou, în stare bună....

[kevin016.jpg]

ke16.jpg

 

text aparut pe www.evz.ro  

Tatăl - ofiţer de poliţie, fiul - cu Daniela Crudu. Misto...

Daniel Trandafirescu nu era o vedetă a Ploieştiului înainte să apară în presa mondenă, ca iubit al Danielei Crudu. Posesor al unui târg auto şi fan al maşinilor de lux, Daniel Trandafirescu, fiul omului nr. 2 din poliţia prahoveană, a dat like tuturor ştirilor care-l consacră ca noul însoţitor oficial al Danielei Crudu, o femeie remarcată mai degrabă pentru lipsa de calităţi morale. Haios e că omul dă like unei ştiri în care, chipurile, îşi fereşte faţa de paparazzi.

Sunt curios să vedem ce urmează:: o să-şi pună o mască pe care o să-şi scrie numele?

baicoi. ultima frontiera

baicoi. fata de 15 ani, gravida.

nu stie cand i-a venit ciclul ultima oara. parintii:

- "asa e la noi tiganii: copiii care se place se ia."

- si? au mai fost cazuri?

- "enorm de cazuri"

Cum se cuplau cretinii cu idioatele inainte sa apara Facebook?

Acum, totul incepe cu interactiunea pe Facebook: ea are tzatzele mari, scoase jumate din sutien, si e machiata cu albastru la ochi. E'n baia de la Prestij, se vede faianta in fundal. El ii lasa un comentariu de tipul: "ce ochi de printesa". Ea zice "mx:(xoxo'!d/-+" . El ii cere id-ul. Ea il da....

Si peste 10 de ani, o sa aflam ca un retardat din Ploiesti a mancat catalogul dupa ce si-a ars profa. E fiul lor, le seamana la icnete.

Ce tinea loc de Facebook acum 20 de ani, pentru parintii celor care dialogheaza mai sus? In ce abis se tinea socializarea? Cine i-a lasat sa procreeze? Si cum dracu scapam de ei...

armaghedon petrolier

Am primit asta. O las aici, poate e cineva curios...

Buna ziua,

In contextul coruptiei generalizate din tara va rog sa determinati ANAF ca pe baza informatiilor de mai jos sa efectueze un control incrucisat asupra stocurilor si modului in care sunt colectate accizele de la Petrom - OMV.

(un simplu cetatean al Romaniei)

"Pilonii principali ai livrarilor de combustibil in Petrom - OMV de putina vreme sunt TAS ( Terminal Automation System) – Program nefiscal ( in curs de fiscalizare) operational menit sa asigure reducerea pierderilor la nivel de societate, integrat cu SAP – program fiscal ce asigura fiscalitatea si gestiunea generala a stocurilor. Dezvoltarea celor doua sisteme este o operatiune foarte complexa care urmareste atat implementarea standardului OMV in acord cu legislatia europeana dar si legislatia romana pentru ca diferentele sunt majore si sunt extrem de greu de integrat. Cu toate acestea vechile structuri ale sindicatului lui ... infiltrate la cel mai inalt nivel al managementului companiei impiedica transparentizarea activitatilor Petrom OMV. Astfel daca in legislatia internationala si a grupului OMV gestiunea produselor petroliere si plata accizelor se face/tine in Litri 15 in aer (volumetric ) sau vid legislatia romana nespecificand exact despre care litri este vorba creeaza confuzie iar MAFIA din Petrom OMV tocmai asta speculeaza. Oameni importanti din sindicat, ce detin functii de decizie in interiorul grupului OMV dar si factori de decizie politic parca ar lucra impreuna pentru ca legislatia sa ramana “arhaica” si sa duca la perpetuarea unor pierderi care in cele din urma duc la o slaba si neinteligenta forma de accizare de catre stat tocmai in detrimentul lui.

Sa luam spre exemplu un antrepozit fiscal (depozit de produse petroliere) care primeste din rafinarie vagoane de produse petroliere – marfa este receptionata si apoi revanduta iar pe baza rezultatelor operazionale se percep taxe si accize. In tot acest lant este o atat de mare incoerenta incat daca cineva ar analiza situatia ( care persista de ani de zile) ar constata ca incoerenta legislativa si niste complicitati politico-sindicale duce ca pierderile sa fie in jur de 10 mil litri anual. Chiar grupul OMV care se lupta ca aceste pierderi in lantul cash-order (adica titei prelucrat, trimis catre depozite si apoi tranformat in bani de statiile de distributie) este uimit de modul aproape fraudulos in care se doreste perpeturea unei situatii de fapt. Un joc inteligent al densitatii , volumelor in litri 15 sau litri normali, in litri 15 in vid sau aer, cantarirea total aiurea a vagoanelor in rafinarii, intocmirea total fara noima a documentelor de transport fara elemente de siguranta sau date precise si coerente a informatiilor legate de volume si greutati fac aproape imposibila o analiza sau un audit corect aspra situatiei de fapt lucru ce duce cu siguranta la prejudicierea bugetului de stat.

In tot acest lant al unor slabiciuni factori de conducere din grupul OMV desi constienti de amploarea fenomenului sunt nevoiti sa accepte tacit sau sa duca o lupta de uzura cu factorul politic si sindical care are oameni infiltrati in functii cheie ale companiei si care nu doresc transparentizarea tranzactiilor cu produse petroliere. As aminti aici pe liderul de sindicat ... sau ... cat si pe directorul tuturor depozitelor din Romania ... fost sindicalist pus si infiltrat in top-managementul grupului OMV de tocmai factorul sindical dar protejat si de factorul politic, sotia sa fiind un om politic important in Prahova.

Evident in acest lant al complicitatilor se afla multe nume mai mult sau mai putin importante dar care toate au un numitor comun “perpetuarea situatiei existente” situatie ce aduce celor implicati beneficii si poziti de forta in relatia cu factorul de decizie din grupul OMV. Toata aceasta caracatica politico-sindicala au fortat oameni din grupul OMV pe baza de scandal si santaj sa-si adjudece afaceri fructuase prin diversi interpusi sau oameni de “legatura” plecand de la administrare statii Petrom sau OMV  distributie de GPL, logistica sau mentenanta, si de fiecare data cand grupul OMV externalizeaza o activitate sunt primii care beneficiaza de avantajele acestor reorganizari.

In acest fel sindicalistii si politicienii si-au dat mana pentru a-si crea avantaje personale si de grup pe incoerenta sau bajbaiala intretinuta prin infiltrarea oamenilor lor in decizia de management a grupului OMV fapt ce duce la colectarea incorecta a accizelor pe produse petroliere cu consecinte extrem de grave asupra bugetului de stat. Faptele concrete sau detaliile acestei “operatiuni” nu pot fi interpretate decat de un grup extrem de redus de oameni din Petrom care au contribuit la dezvoltarea si implementarea proiectului de transparentizare a operatiunilor cu produse petroliere si reducere a pierderilor la nivel de grup si care de ceva vreme sunt hartuiti si se incearca marginalizarea lor pentru ca faptele reprobabile sa nu mai poata fi analizate de nimeni niciodata.

Determinati un control incrucisat asupra intregilor operatiuni cu petrol desfasurate de Petrom OMV si surprizele nu vor inceta sa apara (diferentele intre volumele L15 in vid si aer sunt atat de amestecate la acest moment incat se poate vorbi de un adevarat "compot” care este livrat autoritatilor pentru colectarea accizelor.

INDICIU IMPORTANT: La acest moment stocurile de produse petroliere in Petrom OMV nu pot fi stabilite cu exactitate atat de mare “HAOS” este in gestiunea stocurilor ( vagoanele cisterna sunt receptionate in L15 aer iar vanzarile sunt scazute in L15 vid – si desi diferenta este doar de 1,1 kg/mc putem vorbi la nivelul vanzarilor actuale de MILIOANE de litri anual - mare atentie la stocurile din Brazi). Desi accizarea se face in L15 iar livrarile se fac in L15 (vid si aer nici ei nu mai stiu ) postarea stocurilor in SAP fiscal se face in continuare in KG."

Abonează-te la acest feed RSS
© 2019 Bogdan Stoica